Care sunt unele dintre principalele puncte slabe ale rețelelor de afaceri de astăzi

Care sunt unele dintre principalele puncte slabe ale rețelelor de afaceri de astăzi?

Practic toate slăbiciunile practic din toate rețelele de afaceri provin dintr-o singură cauză: lipsa de cunoaștere și strategia de rezistență. Managementul este adesea ignorant de natura și structura rețelelor organizației proprii, a resurselor de date sau chiar de modul în care sunt gestionate rețelele și datele. În mod obișnuit, nimeni în echipă, să nu mai vorbim în suita C, are o imagine completă, actualizată a rețelei – tot hardware-ul și software-ul și toate conexiunile sale, mai ales în exterior. Foarte adesea, sa făcut puțin sau deloc încercarea de a prioritiza datele stocate în rețea și care trec prin rețea. Unele date trebuie să fie în general accesibile, inclusiv în lumea exterioară. Alte date, cum ar fi înregistrările de personal și proprietatea intelectuală cheie, trebuie să fie mult mai bine pază. Arhitectura rețelei ar trebui să permită și să reflecte această prioritate. Dar, după cum spun eu, în multe, poate majoritatea organizațiilor, rețeaua este atât de multă materie întunecată, o cutie neagră. Datele intră și ies, iar nimeni nu știe tot ce se întâmplă cu el sau se poate întâmpla între ele.

Aceasta este o descriere a absenței generale a clarității care predomină pe tot parcursul afacerilor în ceea ce privește rețelele. Problemele mai specifice includ lipsa de atenție în cunoștință de cauză a problemelor o f) compatibilitatea și conflictele de hardware, lipsa atenției asupra modului în care modificările efectuate într-o parte a rețelei afectează alte părți, eșecul de apreciere a modului în care insecuritatea rețelei vânzătorului afectează rețeaua dvs. ori de câte ori vă conectați cei doi, în actualizarea software-ului, a firmware-ului și a driverelor de dispozitive conectate la rețeaua dvs.
Utilizatorii rețelei sunt adesea pregătiți în mod necorespunzător. Leadershipul trebuie să răspundă la aceste întrebări vitale: A fost toată lumea educată în principiile, politicile și practicile de igienă digitală esențială? Îi recunosc pe toți angajații semnele, semnalele și ecusoanele exploatărilor de inginerie socială? Este liderul promovarea unei culturi care respectă datele tuturor, în special datele pe care clienții le încredințează firmei?

Cunoașterea – obținerea unei imagini complete și dinamice a rețelelor companiei, a conexiunilor acestora și a prioritizării datelor stocate și efectuate – este primul pas spre flexibilitatea digitală.

Pasul cel mai urgent de acțiune este necesar

V-ați împărtăși cel mai urgent pas de acțiune necesar?

Majoritatea experților în acest domeniu vă recomandă ca un prim pas să vă controlați activitățile, conexiunile și unde există datele dvs. în rețea. Acesta este un sfat excelent. Aș adăuga că, de asemenea, trebuie să evaluați securitatea și rezistența rețelelor companiei dvs. utilizând instrumentele software care verifică fiecare colț al rețelei, testarea penetrării („testul pen-ului”) întreaga rețea. Pe scurt, pasul cel mai urgent de acțiune este dobândirea de cunoștințe despre cum și cu cine se conectează afacerea dvs. și despre modul în care afacerea dvs. acordă prioritate și protejează datele. Înarmat cu această cunoaștere, veți avea o imagine clară a locului în care sunt probabil slăbiciunile dvs. și puteți proceda în consecință pentru a vă susține rezistența.