Cum să devii un lider vindecator Partea a III - a

Cum să devii un lider vindecator | Partea a III – a

Avem nevoie de vindecare în fiecare aspect și în fiecare sferă. Trebuie să ne vindecăm pe noi înșine, familiile și comunitățile noastre. Trebuie să ne vindecăm companiile, accentul nostru principal aici. Trebuie să ne vindecăm țările; multe țări astăzi sunt mai împărțite ca niciodată. Trebuie să ne vindecăm planeta și să vindecăm toată viața care este pe planeta noastră.

Aproape toată această suferință nu este necesară și nu are un scop mai înalt. Nu există o onoare inerentă în suferința inutilă. În calitate de lideri de afaceri și de ființe umane, cum putem întoarce ochii către acea suferință atunci când avem de fapt capacitatea de a face ceva în acest sens?

„Nu poți avea o organizație de vindecare fără conducători de vindecare.” – Isodia și Gelb

Ați împărtăși un exemplu de companie sau două care conduc drumul?

The Healing Organization este o carte cu povești inspiratoare despre companiile care trăiesc acest vis evoluat asupra a ceea ce poate fi afacerea. Deși niciunul nu este perfect, funcționează într-un mod care generează implicare și împlinire pentru angajații lor, încântare și loialitate pentru clienții lor, contribuții pozitive pentru comunitățile lor și pentru mediu și rentabilități excelente pentru proprietarii și investitorii lor.

Appletree Answers este o companie de centre de apel creată printr-un „roll up” al companiilor mai mici. La un moment dat, CEO, John Ratliff, a descoperit că în cadrul companiei există două categorii distincte de persoane: 20% erau profesioniști salariați, care erau destul de fericiți, extrem de angajați și aveau o cifră de afaceri scăzută; restul de 80% au fost persoane plătite pe oră care au răspuns de fapt la telefoane. Cifra de afaceri a angajaților în acest grup a fost de 118 la sută pe an, ceea ce înseamnă că au durat în medie aproximativ nouă luni. Angajamentul lor de angajați a fost în adolescența joasă.

Când a luat cunoștință de acest contrast puternic, John Ratliff a fost hotărât să facă ceva în acest sens. El a vrut să-și îmbunătățească viața și să recunoască stresul financiar în care se află, și-a dat seama cum să le plătească mai mult și să-și crească angajamentul. Aceasta a inclus acțiuni precum managerii care solicită angajaților zilnic sugestii pentru a-și îmbunătăți viața. O simplă schimbare care a făcut o mare diferență a fost asigurarea angajaților cu scaune mai confortabile.