Utilizati mentalitatea „Intotdeauna prima zi” pentru a alimenta inovatia

Utilizati mentalitatea „Intotdeauna prima zi” pentru a alimenta inovatia

In noua sa carte, Always Day One , jurnalistul premiat din Silicon Valley, Alex Kantrowitz, ii aduce pe cititori adanc in gigantii tehnologici, dezvaluind practicile de conducere si cultura care i-au ajutat sa domine economia. Prin 130 de interviuri, cu toti, de la CEO-uri pana la clasarea angajatilor, Kantrowitz dezvaluie modul in care putem coopta practicile gigantilor tehnologici pentru a oferi companiilor noastre un avantaj.

„Functionarea unei companii inventive necesita mai mult decat discursuri si mesaje interne. Este nevoie de o reimaginare a modului in care conduceti o afacere, ceea ce este posibil in cele din urma datorita unei revolutii a modului in care lucram. ” -Alex Kantrowitz

In primul rand, pentru cei care nu stiu, ce este mentalitatea de o zi ?
Cel mai mare avantaj pe care il are o companie in prima zi este libertatea de a merge dupa noi oportunitati fara sa va faceti griji cu privire la afacerile existente. Companiile mari devin stangace, deoarece isi petrec cea mai mare parte a timpului proritizand activele. Acesta este motivul pentru care startup-urile, neincarcate de mostenire, pot provoca titularii. Gigantii tehnologici, intr-o etapa in care majoritatea companiilor mari isi incep declinul, continua sa domine, deoarece se apropie in fiecare zi ca si cand ar fi prima lor. Ataca noi piete fara sa-si faca griji cu privire la afacerile lor emblematice. Sunt intr-un mod constant de reinventare. Pentru gigantii tehnologici, este intotdeauna prima zi.

„Ziua intai la Amazon este … o recunoastere a faptului ca concurentii de astazi pot crea produse noi la viteze record … asa ca ai putea sa construiesti pentru viitor, chiar si pe cheltuiala prezentului. -Alex Kantrowitz