Liderul da tonul - II

Liderul da tonul – II

Fowler a scris: „Cand am raportat situatia, atat HR-ul, cat si conducerea superioara mi s-a spus ca, desi acesta era clar hartuire sexuala si el mi-a propus, a fost prima ofensa a acestui barbat si ca nu se vor simti confortabil sa-i ofere altceva decat un avertisment si o discutie severa. ”

Fowler a spus ca i s-a oferit o alegere: sa se deplaseze intr-o alta echipa si sa-l evite pe fostul ei manager sau sa ramana in echipa si, probabil, sa primeasca o recenzie slaba a performantei.

Uber a inregistrat o scadere a lucratorilor de sex feminin, de la douazeci si cinci la suta la sase la suta, potrivit postarii lui Fowler. Ea a declarat ca majoritatea femeilor se transfera fie intr-o alta parte a companiei, fie renunta pur si simplu din cauza haosului organizational si a sexismului plin de ravagii.

Ingrijorat de impactul negativ asupra reputatiei lui Uber, in cateva zile de la publicarea blogului lui Fowler, Kalanick a replicat, „Ceea ce este descris aici este scarbos si impotriva a tot ceea ce credem noi. Oricine se comporta in acest mod sau crede ca este in regula va fi concediat”. Kalanick ar fi trebuit sa asigure tonul si cultura corespunzatoare in timp ce isi construia compania.

In cele din urma, Kalanick a fost inlaturat in calitate de CEO, datorita tonului si culturii gresite, nu de catre consiliu, ci de doi investitori majori care stiau ca nu este CEO-ul potrivit pentru a lua compania publica.

„Increderea in echipa de conducere este esentiala pentru succesul organizatiilor lor.” -Stan Silverman